- 誠実・公平・中立
- すべてのお客様および社員に対して誠実に対応し、機会の公平と中立的立場を維持する。
- 顧客中心主義
- 自社の都合ではなく、お客様の価値観に寄り添ったサービスを企画・提供し、
要求・満足度などに応えるべく従事する。
- チームワーク
- 優れたサービスは優れたチームワークから生まれる。
- 品質の追求
- 品質を伴わない生産性の追及はしない。しかし、低い生産性は低い品質につながる。
- 個人能力の尊重
- 社員の能力に応じたキャリアプランおよび業務の機会を提供する。
- 社会への貢献
- 自社のサービス提供を通じて社会に貢献する。
December: We launched the .NET SDK and now support all major programming languages.
November: Our customer Bethesda releases Dishonored 2. The game sells 500,000 copies in the first week and goes on to win 100+ awards. The API ticks along unaffected.
October: Our customer Tegna crosses the 1,000,000 entries threshold. Its content reaches 90M Americans every month
November: Our customer Urban Outfitters is live in time for Black Friday. The API keeps humming as if nothing happened.
October: We're surprised to discover that by now we are 40 people from 22 nations.
August: We've expanded our office – more space for more great people.
May: Our revenue grows by 10% every month, month after month. Yay!
December: We launched the .NET SDK and now support all major programming languages.
November: Our customer Bethesda releases Dishonored 2. The game sells 500,000 copies in the first week and goes on to win 100+ awards. The API ticks along unaffected.
October: Our customer Tegna crosses the 1,000,000 entries threshold. Its content reaches 90M Americans every month